Een Out-of-Office reply instellen in Microsoft Outlook

Het is handig om je relaties te laten weten dat je niet op hun e-mail kunt reageren. Of je nu 3 weken met vakantie gaat of er alleen morgen niet bent. Met deze eenvoudige stappen stel je je persoonlijke out-of-office reply zelf in.

In de tekst van je afwezigheidsmelding kun je de periode opnemen waarin je niet bereikbaar bent. En met welke collega men contact kan opnemen gedurende jouw afwezigheid.

out-of-office

Download de Out-of-office reply instructie plus 2 andere handige Outlook tips ⇒ ⇒ ⇒ ⇒ ⇒ ⇒ ⇒

In deze white paper laten we je zien hoe je snel en eenvoudig:

  • een Out-of-Office reply instelt
  • de E-mail alerts uitschakelt om rustiger te kunnen werken
  • met “Snelle stappen” je Inbox overzichtelijk kunt houden

Wil je ook de rest van het jaar je zaken goed geregeld hebben?

Werk je te hard en wil je meer tijd voor jezelf? Wil je meer ruimte voor de zaken die voor jou echt belangrijk zijn? Heb je al vaker gedacht dat je minder afgeleid wil worden en gewoon wil kunnen doen wat je je had voorgenomen? Stel het dan niet langer uit en gun jezelf dan onze time management training.

Wil je even overleggen, bel ons dan op 06 – 16.37.00.77. We geven je graag advies.

Disclaimer
Missing Link is niet verantwoordelijk voor welke gevolgen dan ook van het gebruik van de hier beschreven informatie. Neem bij vragen contact op met de systeembeheerder of IT-verantwoordelijke binnen je organisatie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *